Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pals
Zgodnie z zapowiedziami, w Starplazie pojawił się nowy sklep, pals.
Wszystko inspirowane jest młodymi gwiazdami, takimi jak M. Cyrus, H. Styles.
Niestety jest on dostępny tylko dla osób ze statusem SS. Ceny nie są aż tak wysokie, 2-38 sd.
Mamy możliwość zakupu nie tylko ubrań, ale także lalek i paru innych dodatków do apartamentu.
Jeśli już, to zainwestuję tylko w odzież. Polecam wszystkim czarne szpilki i różnobarwny top.
Macie w planach coś kupić?

21 komentarzy:

  1. Ja zastanawiam się nad zakupem wnętrza, które spodobało mi się najbardziej z całej kolekcji. Na razie jednak wstrzymam się od jakichkolwiek zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze zdjęcie podoba mi się bordowy(?) sweter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalki są brzydkie, jedynie parę ubrań zasługuje na uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki i cardigan od "Jennifer" (XD), nawet ujdą

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię na pewno lalkę Harrego i może jeszcze Miley. To chyba tyle.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie kupie, lalki są mi zupełnie niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupię może tylko czarne szpilki, ogólnie slaby sklepp ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem SS, ale gdybym była, to bym chyba nic nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklep jest beznadziejny. Kupiłam tylko czerwony długi sweter i szpilki, bo są tanie.
    Poza tym sklep jest totalną porażką.
    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic mi się nie podoba, jeszcze grafika jest fatalna.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam czerwony cardigan i czarne szpilki, sklep mnie nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  12. oprócz szpilek nie widzę nic przydatnego dla mnie. eh, admini już na prawdę nie mają pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mnie ten sklep nie przekonuje, graficzna porażka.
    + Tytuł powinnaś pisać z dużej litery raczej :) Już pomijając fakt, że tytułem jest nazwa sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  14. masakra, nic nie kupię.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupię tylko szpilki. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedynie czarne szpilki są warte zakupu, reszta to prażka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Planuję kupić tylko żyrandol.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak już inni napisali największy minus tego sklepu = Tylko dla ss a z racji ze nie mam zbyt wiele ss to nic nie kupie :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!