Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pals - Co kupić?
Na początku chcę napisać, że Aleks (Najka.) nie jest dziewczyną tylko chłopakiem i nie chciałby, aby mylono Go z dziewczyną.
Dzisiejsza dostawa pals nas zawiodła. . Dostawa dostępna jest tylko dla Superstar. Niektóre ubrania są źle wykonane i tylko kilka ubrań z lalek jest dostępnych dla naszych doll. Mimo wszystko jest na czym zawiesić oko.
Co polecamy? 

(kliknij, aby powiększyć)
A wy zrobiliście zakupy?
Komentujcie!
 Jusia95/Najka.

24 komentarze:

  1. Jujka, to pierwsze zdanie brzmi niemiło. :( ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej się tego napisać nie dało. :(

      Usuń
    2. Trza być ostrym! Ja też kiedyś pisałam, że jak nie zaczną się udzielać to będę w kółko nagradzać te same osoby. Dawać co tydzień was to tak głupio :p

      Usuń
  2. Ja zdecydowałam się na zakup cardiganu i szpilek. Myślę, że są to najładniejsze rzeczy z tej kolekcji. Jeśli chodzi o Wasze stylizacje to najbardziej spodobała mi się pierwsza, ale pozostałe też są w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic nie kupie, ale najbardziej podobają mi sie szpilki i cardigan. Bardzo podoba mi sie pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupię tylko czarne szpilki reszta mi się nie podoba ;)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się z tego sklepu nic nie spodobało, rzeczy są bardzo brzydko wykonane.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 4 stylizacja najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię czerwony kardigan, a czarne szpilki są już w mojej szafie. Baaardzo ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nic nie kupiłam, ale mam zamiar cardigan i czarne szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem SS, ale nie żałuję, bo rzeczywiście dostawa zawiodła :(
    A stylizacje śliczne jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słaba dostawa, nic bym nie kupiła. Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mylę te sławy stardollowe face z babami oprócz jarusa i najci xD Mimo, że rzeczy brzydkie to stylizacje wręcz przeciwnie, cudowne ♥ Ta alternatywa z męską doll, taka kulturystka, napakowana babka. Najlepsza stylizacja ze szpilkami. Ja kupię (może) szpileczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam pantofle, całkiem fajnie prezentują się na nodze. stylizacje ładna, szczególnie podoba mi się 1 i 2. post świetnie zrobiony graficznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze stylizacji podoba mi się tylko pierwsza. Z tego sklepu kupiłam jedynie lalkę Harrego i kwiaty.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  15. niezłe stylizacje
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja jest bardzo ciekawa.
    Jak już pisałam, parę razy, kupię tylko szpilki. Kardigan byłby się nawet znalazł w mojej szafie, ale z bliska stwierdziłam, że jakość jest okropna. No i został zrobiony na Doll stojącą bokiem, w tym przypadku dobrze leży tylko na Selenie - ona soi bokiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia stylizacja jest przecudowna! Jak dla mnie to jedynie czarne szpilki warto kupić, no i już może ewetualnie ten kolorowy top.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się czarne szpilki.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak patrzam i patrzam i chyba ostatnia stylizacja przekonała mnie do kupna kolorowego topu :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!