Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or not


Ocena stylizacji Super_Rocky.

FantasticLove2: Niezbyt mi się podoba całość wygląda lekko kiczowato. Zmieniłabym spodnie i naszyjnik. NOT
Avril_EmoPunk: Wszystko fajnie, hip hopowo, na luzie, ale po co ci ta sowa?! Psuje całą stylizację. Daję HOT/NOT za dobrą baze.

Ocena stylizacji haniusia97
FantasticLove2: Spódnica jest stanowczo za wysoko, kołnierzyk jest nie potrzebny moim zdaniem, daję HOT/NOT
Avril_EmoPunk: To może zacznę od góry.. Babciny kołnierzyk, spódnica za wysoko, ochydne dziecinne skarpetki i buty z odkrytymi palcami do skarpetek. Niestety daję NOT.

Ocena stylizacji domsot

FantasticLove2: Genialna stylizacja! Pomyślałaś o najmniejszym szczególe. HOT
Avril_EmoPunkNo to tu dużo mówić? Pięknie i elegancko. HOT


Ocena stylizacji  zeszyteres

missmariksza: Nie jest źle, widzę, że chciałaś zwrócić uwage na wspaniale dobrany kolor pomadki do ubrań. Wygląda idealnie. Jednak coś mi nie pasuje. Może zbyt gruby złoty naszyjnik do tego ubioru... Dam HOT/NOT
Avril_EmoPunk: Za dużo tu czerwieni. Ten kolor dobrze wygląda z czernią, ale niestety tutaj jest źle. NOT

Ocena stylizacji DancerMarika


FantasticLove2: Całkiem fajnie, podoba mi się. Dodałabym/zmieniłabym jakąś rzecz żeby było coś jeszcze granatowego. HOT
Avril_EmoPunk:  Świetna stylizacja. Kapelusz mi się nie podoba, ale tutaj dobrze wygląda. HOT

20 komentarzy:

  1. Domsot i dancermarika hot, reszta not

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak wyżej, tylko domsot i Marika mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1- Not, 2- Not, 3- Hot :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam tylko Hot domsot i DancerMarice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. NOT, NOT, HOT, NOT, NOT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałem HOT tylko Dominice, zrobiła ładną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza NOT
    Druga NOT
    Trzecia HOT
    Czwarta NOT
    Piąta HOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. NOT NOT HOT NOT HOT
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tylko ja mam 'kciuki' jedynie przy pierwszej stylizacji? Za każdym razem tak jest :c
    3 i 5 hot.

    OdpowiedzUsuń
  10. Not, Not, Hot, Not i Hot

    OdpowiedzUsuń
  11. domsot, podbiłaś moje serce, super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się DancerMarika :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. dałam łapkę dla domsot, świetna stylizacja! oraz dla DancerMarika.

    OdpowiedzUsuń
  14. not, not, hot, not, hot
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza i druga stylizacje takie kiczowate. Trzecia najlepsza ale mozna się było tego spodziewać po Domsot :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!