Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Chłodny koniec lata
Hej :)
Ciekawa  jestem jak minęły wasze wakacje?
Mi bardzo szybko, a zwłaszcza sierpień.
Już za chwilę zaczyna się szkoła, a wraz z nią chłodniejsza pora czyli jesień.
Moje dzisiejsze stylizacje, przedstawiają zestawienia na pierwsze jesienne dni.

Sweter-SPECIAL OFFER
Torebka-DECADES
Spodnie-StarDesing Fashion
Buty-Ugg


Sukienka-IT GIRLS
Bluza-DOWNTOWN
Aparat-Pix
Buty-Velvet Orchid
Kapelusz-Killah
Sweter-IT GIRLS
Koszula-SPECIAL OFFER
Torba-Callie's Picks
Spodnie-Bonjour Bizou
Buty-Nelly.com


Wszystkim którzy po wakacjach wracają do szkoły, życzę fantastycznego roku szkolnego i samych szóstek :) i oby jak najszybciej nadeszły kolejne wakacje.
Pozdrawiam emu.musia

24 komentarze:

  1. Druga i trzecia stylizacja najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugq najlepsza. W pierwszej zmieniłabym buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga zdecydowanie, nie trawię emu.
    Wakacje zdecydowanie najlepsze. :D Teraz dziele 10 miesięcy na święta/ferie i oby dotrwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga zdecydowanie najbardziej mi się podoba. Mi do szkoły też się nie chce, jeszcze idę do 1 lo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga najlepsza
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacji są nawet ok, najbardziej podoba mi się 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza - okropne buty, druga nie jest zbytnio na chłodne dni + dziwna spódnica, trzecia - zbyt #swag gimbusiarska

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsza druga stylizacja!
    A wakacje za krótkie, studenci mają lepiej bo został im jeszcze miesiąc, a ja z taką jedną żyję w jednym domu i muszę znosić to, że ona ma fajniej ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też najbardziej spodobała mi się druga stylizacja, chociaż pozostałe też są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie stylizacje na chłodniejsze dni, 3 stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem zdecydowanie druga stylizacja najlepsza, ale wszystkie są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie 3 najlepsza, stylizacje na lato te chlodniejsze dni jak i jesien:>

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje, druga najbardziej przypadła mi do gustu ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedne z najlepszych Twoich stylizacji. Pierwsza i druga - kocham! ♥
    Do jesiennych stylizacji golfik ze special offer jest idealny. Coś czuję, że też będę go często używać

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze że jeszcze jestem na wakacjach ;3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 3, jest świetna.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje. Najbardziej podobają mi się 2 i 1. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne, zakochałam się w drugiej, pozwolisz że kiedyś skopiuję, te kołnierzyki, wow, kocham, tak bardzo jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadna ze stylizacji zbytnio mi się nie spodobała, ale druga jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny pierwszy sweter i wszystkie stylki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!