Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar
domsot

















19 komentarzy:

  1. Parę ciekawych rzeczy ale wszystko wydałem na Le. ;l

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie przykuło mojej uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znalazłam nic ciekawego.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. hah, mam 0 sd :D & rzeczy wypatrzyłam, ale no niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałam wystawić ;/
    przed chwilą wystawiłam nowe ubrania ;3 zapraszam.
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy z chęcią bym kupiła gdybym nie miała 0 sd. :(
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę 2 ciekawe rzeczy :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam dodać ;c

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam 2 rzeczy :)
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie kupię, ale zapraszam do mojego starbazaaru :) Oprócz tego co pokazane mam jeszcze fryzury.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie kupiłam
    Dziękuję za reklamę mojego bazaaru ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie zrobię zakupów
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. może coś kupię :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, ale na razie krucho u mnie z sd więc muszę się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!