Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja "na bogaciej"
Witajcie! Dzisiejsza stylizacja zawiera ciuszki z tribute, które ukazały się w tym miesiącu. Stąd nazwa posta, bo wartość stylizacji, razem z biżuterią to 120 SD! Ale nie to się liczy. Nie przywiązuję wagi do metek, bo często ciuchy z drogich dostaw wcale nie są dobrze wykonane, jak te z "zwykłych" sklepów. Ale zostawiam już ten temat... Przejdźmy do sedna - oto stylizacja:

Wygładzałam nie wiem ile razy te nogawki, a cały czas widzę te piksele... ugh!

Ale nie patrzcie na to, oceńcie stylizację.
Jestem ciekawa Waszych opinii.

PS. Postanowiłam, że zmieniam "stylówę" mojej doll, z racji czego wyprzedaję większość ciuchów - 
szczególnie stare HB oraz różnorakie tribute, których i tak na doll nie zakładam.
Zainteresowanych zapraszam do śledzenia moje bazaaru, bo jest cały czas aktualizowany.
__________
Buźki
Coldi

20 komentarzy:

  1. Stylizacja nie jest zła, ale nie pasuję mi w niej ta bluzka :)
    Makijaż świetny :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja, buty są najlepsze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja. Teraz żałuję, że nie kupiłam tego futerka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :) Bardzo mi się podoba. Wszystko fajnie się ze sobą komponuje, tworząc spójną całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna! Zazdroszczę Ci bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja nie podobają mi sie te buty z Dior ale w tym przypadku są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, świetna! Teraz troszkę żałuję, że nie nabyłam tego futerka, bo kocham wszystkie futerkowe ubranka i nie tylko, a to zawsze wygląda świetnie! Super bluzeczka i bardzo podoba mi się to zdobienie, skąd? Lubię takie stylizacje, dla mnie idealna ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko idealne :*

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, ale trochę mi przeszkadza, że ta bluzka tak prześwituje.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ci to wyszło ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, rzeczy były warte zakupu.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna jak na razie chyba moja ulubiona, moim zdaniem to, że koszulka prześwituje daje fajny efekt.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja wszystko świetnie razem wygląda :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna Stylizacja! Uwielbiam takie połączenia, choć zmieniłabym bluzkę.
    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!