Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spódniczka Dior
Cześć :)

Na dzisiejszy temat wybrałam śliczną spódniczkę DIOR TRIBUTE.
Można ją wykorzystać w wielu kombinacjach.

Na zdjęciu oryginalna spódniczka domu mody DIOR.

Bluzka-HOT BUYS
Pasek-VOILE
Kopertówka-nelly.com
Spódniczka-Dior Tribute
Buty-LU-JO


Kołnierzyk-Pretty'n Love
Sukienka-Saint Laurent Tribute
Spódniczka-Dior Tribute
 Toebka-Aparat-Pix
Buty-Miss Sixty

Kokarda-uszka-LE
Bluzka-Special Offer
Spódniczka-Dior Tribute
Torba-Yves Saint Laurent Tribute
Buty-Callie's Picks

Co sądzicie o tych stylizacjach? Czy ktoś z Was kupił tą spódniczkę? Mimo tego że jest droga, uważam że warto ją kupić.

Pozdrawiam i życzę miłego leniuszkowania:)
emu.musia





20 komentarzy:

  1. Druga i trzecia stylizacja zdecydowanie najlepsze. W 2 zmieniłbym torebkę.
    Spódniczkę mam, ogólnie Dior to jedno z lepszych tribute. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje i spódniczka, ja jej chyba nie mam. najepsza ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje jakoś niezbyt zachwycają, ale druga najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę bluzki z pierwszej stylizacji. Pierwsza i druga najlepsze. Trzecia mi się jakoś nie podoba.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest według mnie najlepsza. Poza tym jeszcze pierwsza mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem spódniczka jest lepsza na stardoll niż w prawdziwym życiu. W realu wygląda jakby była z plastiku ;p
    Stylizacja najlepsza druga, ale wszystkie są ładne :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam tą spódniczkę i bardzo mi się podoba ;) Najbardziej mi się podoba druga stylizacja.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię tę spódniczkę :) Druga stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie spódniczka jest najlepszą rzeczą z dostawy, bardzo ja lubię, często się przydaję :)
    Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja, 1 też nie jest zła :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  11. Tą spódnicę kupiłam chyba jako pierwszą z tej kolekcji. Jest piękna;)

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i druga stylizacja najlepsze.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódniczka. Oczywiście ją posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się spódniczka strasznie podoba, oczywiście, że ją mam. :) Twoje stylizacje są świetne, z nią można dużo stworzyć ;)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne stylizacje. Zastanawiam się nad zakupem tej spódniczki.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi suę ta spódniczka :D Cieszę się że daliście pomysły na jej wykorzystanie.
    Gratki za drugą stylkę bo najbardziej wpadła mi w oko :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepsza jest 2, ale wszystkie sa ok

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tą spódniczkę z Diora, a stylizacje według mnie najlepsza 2 :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!