Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Raz, dwa, t... neon! #1
Witajcie! W dzisiejszej stylizacji ciuszek z najnowszej kolekcji Dior. Sukienka mnie urzekła, nie tylko ona... Wydałam jakieś 300 sd na zakupy, aż dziw że mogę sobie na to pozwolić - mniejsza o to.
Stylizacja z pomysłem na neon. Powstały dwie, a tą chcę zaprezentować pierwszą. Oto ona:


Jak Wam się podoba?

PS. Postanowiłam, że zmieniam "stylówę" mojej doll, z racji czego wyprzedaję większość ciuchów - 
szczególnie stare HB oraz różnorakie tribute, których i tak na doll nie zakładam.
Zainteresowanych zapraszam do śledzenia moje bazaaru, bo jest cały czas aktualizowany.
__________
Buziaki
Coldi

21 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja i makijaż. Dobrze, że biała sukienka łagodzi neonowe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłabym buty, są takie wściekłoróżowe chyba w nelly, ale ogólnie - bjuti. Świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się makijaż, sukienka nie przypadła mi do gustu.
    Stylizacja fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, tak samo jak i makjijaz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż świetny, ale stylizacja nie najlepsza.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty zupełnie nie pasują, ogólnie bardzo prosta stylizacja. Zmieniłabym również fryzurę. Makijaż jest świetny, ale kolor oczu nie pasuje, lepszy byłby niebieski.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Makijaż też bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja, śliczna jest ta sukienka, ale strasznie droga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm...
    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=42856841
    http://i.imgur.com/k32c4Pg.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze... Nie wiem jak na to zareagować.
      Posta stworzyłam już jakiś czas temu i dziś został opublikowany a tu taka niespodzianka.
      Nie wiem czy się cieszyć, że ktoś się mną "zainspirował" czy po prostu zbieg okoliczności (w które raczej nie wierzę...)??
      Dzięki za info tak czy inaczej.

      Usuń
    2. he he. Nie ma co przeżywać. Paulino doskonale wiem, ponieważ zawsze z ciekawosci co tam wymyśliłaś podglądam Twoje zaplanowane posty.

      Usuń
    3. Sprawa się rozwiąże, jak zobaczysz kiedy były wejścia na bloga z Rumunii i czy w ogóle były.

      Usuń
    4. Dla jasności obserwatorów:
      http://3.bp.blogspot.com/-fNPqmXv3jE4/U8wjY8WQOVI/AAAAAAAAjIQ/9WMit4LuQSE/s1600/00.PNG

      Ja nie muszę mieć wyjaśnień od Pauliny, wiem kiedy powstała stylizacja.

      Usuń
  11. Też mam tą sukienkę, jest śliczna, jak i dużo rzeczy z tej kolekcji :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja nie jest najgorsza, ale nie podoba mi się zbytnio, nie mój styl :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie biżuterii, ogólnie bardzo mi się podoba :)

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, śliczna. Miałam kupić tą sukienkę, ale zrezygnowałam. Nie wiedziałam czy będę umiała stworzyć z nią stylizację

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Cię :D! Tworzysz prześliczne outfit i w dodatku masz piękną dollkę (a nie zawsze to idzie w parze). Bardzo podoba mi się ta stylizacja.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle świetnie, nie ma się do czego przyczepić. Bardzo lubię oglądać Twoje makijaże :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!