Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Wiem, że nie pojawiają się tu pomysły na i imprezy blogowe, ale najczęstszym powodem tego jest leń.
Zrobię jak mi się będzie chciało, wolę rozmawiać z Japończykami i grać w transformice cały dzień.

Ten post jest stworzony dla was, czytelników. 
Możecie w komentarzach porozmawiać na różne tematy. 
Poruszcie taki, który was intryguje, a może rozwinie się bardzo ciekawa dyskusja.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem, inaczej nagroda wam przepadnie.
Mam nadzieję, że będą dołączać coraz nowsze osoby.
Serdecznie zapraszam i miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej sensowne komentarze osoby nagroda w postaci:
Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
jusia95
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

195 komentarzy:

  1. Pfyy, a czekałem na tą imprezę.
    (Ja poproszę tą lewą sukienkę xd)
    Jak mijają wakacje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, robiłam post, ale uznałam, że jednak mi się nie chce xD
      Super, kupiłam sobie fryzurke na tsm i teraz zbieram na dodatek na pyszczek, poten szyja i zmieniam image mojej myszki

      Usuń
    2. Wakacje, jak wakacje. Ale denerwuje mnie brak LE!!!!

      Usuń
    3. Any,czym jest tsm? ;p

      #ROBIECIEWKONIA, też czekam, już pół hajsu wydałem na seforę, bnkrut </3

      Usuń
    4. Dobrze. Tylko tak szybko lecą. :(
      Ja też zarobiłam miałam 260 sd, ale wydałam na kosmetyki i zostało 100. Jeden ciuch przynajmieniej będzie. :P
      jusia95

      Usuń
    5. Oj, gorąco. Nudnoo! Niby są jakieś rozrywki, ale ale no i tak nie ma co robić. Dobrze, że jest stardoll :D

      Usuń
    6. A ja tam nie miałam kasy i na nic prawie nie wydalam :C Trzeba doładowanie sd zrobić :P

      Usuń
    7. Zdecydowanie gorąco. Poszedłbym na plażę ale jestem chory także jedyne co mi zostaje to czekać na tą kolekcje LE. :l
      Jusia, zawsze coś!

      Usuń
    8. Transformice - jesteś myszą, zbierasz ser pokonując nierzadko trudne mapy z pomocą szamana (ktoś, kto ma najwięcej punktów za zebrane na mapach serki, punkty się co jakiś czas zerują). Teraz jest event i na mapkach specjalnych można wyłowić (strzałka v) różne rzeczy.
      A ja mam ponad 200 sd, a miałam zdobywać sd przez utylizacje - jednak tego nie zrobiłam XD Z LE i tak zawsze kupuje 2-3 rzeczy, bo tylko one są fajne czy coś

      Usuń
    9. Ania zazdroszczę tylu stardollarków c: Ja LE nie kupuję, zazwyczaj wszystkie fajne rzeczy są już wyprzedane lub po prostu dla mnie za drogie. ^^
      Jedziecie gdzieś na wakacje?
      PS. Zdrowia życzę ALEKS ;)

      Usuń
    10. Dość specyficzna gra, haha.
      Ja tam zbieram hajs na innych kontach, ale wczoraj siostra doładowała mi ss. Tyle wygrać ;d

      Usuń
    11. Dzięki, przyda się. : )
      Byłem w Norwegii, teraz może popłynę na hel. Jeszcze nie wiem, a Ty?

      Usuń
    12. No to jeszcze raz muszę pisać. :( Dam jeszcze jedną wiadomość transmitowaną to może ktoś coś kupi. Ja utylizowałam, ale liczę na to, że LE będzie na początku sierpnia. Wtedy będę doładowywać konto i w końcu będę royalty. ;3

      Usuń
    13. Na hel, mieszkasz nad morzem ? Jeżeli tak to może się spotkamy :) Wyjeżdzam za 4 dni do Pucka, kojarzysz miejscowość ? ;3

      Usuń
    14. Zostaję w domu. W sierpniu przyjeżdża do mnie kochana kuzynka. <3 ^^ Ale za to we wrześniu do Londynu z przyjaciółką. :P

      Usuń
    15. Jestem z Gdyni, fakt Puck nie daleko, oferujesz mi randkę, haha?
      A tak poważnie, można się zgadać.

      Usuń
    16. Doładowywałam ss niedawno, dostałam wypłatę i prałam brudne stardollary B)
      A ja na razie w domciu, i dobrze

      Usuń
    17. Randkę ? xdd Co ty, a fajnie by było heh

      Usuń
    18. Wakacje mijają w pracy :( I na uczeniu się na poprawkę z francuskiego. Chyba sobie utnę głowę, jeśli nie uda mi się zdać tego egzaminu. A francuski trudny język. :(

      Usuń
    19. Dasz radę, ja uczę się norweskiego, ogólnie języki trudna rzecz ale chyba najbardziej opłacalna w tych czasach.

      Usuń
    20. Pff... A ja nadal lecę na angielskim w sumie może być okey język także potrzebny :)

      Usuń
    21. Ja studiuję filologię angielską, ale już odczuwam, że ten język to już jak język polski jest traktowany. TGo już obowiązek, nie atut.

      Usuń
    22. Angielski? Łatwizna. Ja mam 13 lat, a już prawie wszystkie czasy i czasowniki nieregularne umiem do tego dochodzi 1000 najczęściej używanych słów angielskich, ale jak umiesz już te 1000 słów to idzie szybciej się nauczyć.
      (nie wcale się nie chwale) :P

      Usuń
    23. Angielski jest banalnie prosty kiedy rozmawiasz z osobą innej narodowości (nie anglojęzyczny kraj). Wtedy jest mniejszy stres i nawet jak pomylisz coś w wymowie to masz większą pewność że się dogadacie. Tak mi się wydaję.

      Usuń
    24. No, tylko że na filologii angielskiej nie uczysz się czasów i gramatyki, uczysz się językoznawstwa, fonetyki, do tego ja mam biznes w angielskim, i historię i kulturę. To trochę bardziej jakbym uczyła się w szkole językowej ;)

      Usuń
    25. Nie mów mi o takich rzeczach. :D Mam jeszcze kilka lat zanim do Stanów polecę - 2(?)

      Usuń
    26. ja brałam udział już 3 loteriach wizowych płakać się chce znowu nie wygrałam zielonej karty....

      Usuń
    27. Wiza </3 to jest koszmar, najciężej ją dostać ponoć jak chcesz się przeprowadzić.
      Też chcę tam polecieć. Obecnie koleżanka jest i jak widzę jej zdjęcia, to smuteq. ;l

      Usuń
    28. Jestem pewna, że jeśli nie dostanę wizy do końca trwania studiów to wyjadę tam i będę kombinować na miejscu, już od trzech lat uczę się na test naturalizacyjny i w sumie mogę go zdać z palcem w nosie :)

      Usuń
    29. No jak zmienisz obywatelstwo to po problemie. ; )

      Usuń
    30. Tylko tam trzeba 10 lat żyć żeby przystąpić do testu ;(

      Usuń
  2. Dziękuje. Idę siè już zgłosić. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! :D

      Usuń
    2. Net mam bardzo wolny, potem ci wystawie xD

      Usuń
    3. Chyba zła energia mojego internetu przeszła na twój. Przed chwilą tak mi net muliło, że normalnie nie do wytrzymania było ;P Teraz jest lepiej :)

      Usuń
    4. Ok teraz i tak wysyłam sobie kwadraty z fałszywych kont. XD

      Usuń
    5. Kupiłem od Ciebie suknie! ;p

      Usuń
    6. Jak mogłaś to cacko sprzedawać :o
      Ale, nie narzekam xd

      Usuń
    7. Jakoś nie miałam pomysłów z tą sukienką. :/

      Usuń
    8. Na stylizację. Pomysłów na stylizację. xd

      Usuń
    9. Do niej trzeba kupić te nacycniki, bo trochę źle zrobiona.

      Usuń
    10. "Nacycyniki" :D hahahah Mam kupiłam sobie dwie pary.
      Taką długą żółtą. Była kiedyś w Callie.

      Usuń
    11. Ona jest zarąbista.
      Właśnie, trzeba się nickiem poodpisać.
      NAJKA.

      Usuń
  3. A tak swoją drogą gra ktoś w minecrafta? Bo ja gram i nie wiem, czy ktoś także xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gram w minecrafta, nie przemawiają do mnie kwadraty ;x

      Usuń
    2. Nie. Kiedyś próbowałam, ale nie przemawia do mnie.
      jusia95

      Usuń
    3. Aha, szczerze to gra bardzo fajna i polecam :)

      Usuń
    4. Ja grałam, ale teraz już rzadko, bo nie mam czasu :P

      haniusia97

      Usuń
    5. Podobnie jak ty gram rzadko :) Głównie architektura i budynki. Oj, jestem na poziomie 6 latka ;(

      Usuń
    6. nie jesteś, to, że grasz nic nie znaczy :P ja często gram jak nie mam neta lub prądu, mieszkam na wsi i to dosyć często się zdarza :P

      haniusia97

      Usuń
    7. Spoko, ja nawet tego nie ogarniam!

      Usuń
    8. Chciałam grać w minecrafta, ale nie potrafię się w to wkręcić. Kumpel mi pokazał, zostawił mnie z tym na godzinę ale szybko się tym znudziłam. Porażki zawsze mnie zniechęcają, a jakby nie było to dość ciężka gra.

      Usuń
    9. Ja tak samo. Nawet nie widziałam co naciskać. XD

      Usuń
    10. Aha, rozumiem. Też mieszkam na wsi xdd

      Usuń
    11. to jest okropne piękna pogoda, a w pewnym momencie znika i prąd, i internet :(

      Usuń
    12. Ja też mieszkam na wsi. :D Ostatnio piorun blisko mojego domu uderzył i mnie obudził. :(

      Usuń
    13. Ok. 2 dni temu w okolicach Skierniewic była taka burza, że normalnie prądu nie było do południa xdd Teraz to się z tego śmieje, ale do śmiechu wtedy nie było :)

      Usuń
    14. moja wieś, może nie wieś, bo jest to miejscowość osiedle to 18 km od Świebodzina( tak to tam jest pomnik Jezusa)

      Usuń
    15. Nie wiedziałem nawet że jest pomnij Jezusa. ;o

      Usuń
    16. Największy na świecie i nie wiedziałeś ? :P

      Usuń
    17. nasz Świebodziński pomnik to dobro narodowe jest, jak można o tym nie wiedzieć ;) Mamy swoje małe Rio :)

      Usuń
    18. Serio? Ludziom już odbija, po co stawiać pomnik Jezusa?

      Usuń
    19. jesteśmy bardzo katolickim krajem, dobrze jest się wyróżniać jezusem na arenie międzynarodowym.

      Usuń
    20. Ja osobiście tego nie rozumiem, sam pomnik bym jeszcze zrozumiała, ale hotel i te wszystkie pamiątki tego nie ogarniam ...

      Usuń
    21. U mnie przed szkołą jest *peace*

      Usuń
    22. Ludzie na starość boją się co ich czeka po śmierci więc budują pomnik Jezusa na który zapewne srają ptaki. Tak, bardzo mądre posunięcie. My katolicy, pochwalić się możemy na pewno dużą elitą księży pedofili.

      Usuń
    23. Gorsze jest pochowanie serca tego księdza pod pomnikiem z czego była dość duża afera, bo zrobione to było nielegalnie.

      Usuń
    24. Mnie powala to że w każdym kurorcie wakacyjnym sprzedaje się zdjęcie JPII, w górach w drewnie, nad morzem w bursztynach. Rozumiałabym jeszcze w Wadowicach, ale to jest wszędzie.

      Usuń
    25. No był takim polskim fenomenem, bo Polak papież, ale zgadzam się z tobą, że to przesada .

      Usuń
    26. Spoko w Gdyni też masz, nawet chodzą po bulwarze jechowi i katolicy wręczając ulotki WIARA. Mówi się o polakach, wierzący nie praktykujący i w sumie jest ku temu podstawa.

      Usuń
    27. Po bulwarze, to spokój u nas do domów przychodzą .

      Usuń
    28. U nas też, ale o dziwo ludzie ich przeganiają.

      Usuń
    29. W Katowicach przed moją pracą stoją, codziennie mnie zaczepiają. Plus mieszkam w domu w którym mieszkał kiedyś świadek jehowy i teraz świadkowie przychodzą do mnie co tydzień z gazetkami. Żeby mnie przekabacić. Przyznam, że mają ciekawe argumenty, ale są one tak zamierzchłe, że uszy więdną. Raz dostałam gazetkę o tym dlaczego facebook prowadzi do armagedonu.

      Usuń
    30. Facebook i armagedon, haha. Też miałem okazję rozmawiać kiedyś z jehowymi. Pierwsze ich pytanie było czy wieżę w Boga i czy mam do niego jakieś PRYWATNE pytanie którym chcę się z nimi podzielić. Trochę się uśmiałem.

      Usuń
    31. To chyba jakąś fazę mieli. Babeczki które do mnie przychodzą są bardzo elokwentne i zdają sobie sprawę że mam gdzieś ich kongregację, dlatego starają się rozmawiać ze mną w taki sposób żebym nie czuła się osaczona ich dziwnym tokiem myślenia, pytają mnie o moje poglądy, kilka razy tak je zszokowałam że nie wiedziały co dalej mówić xd

      Usuń
    32. Co więcej, ostatnio jedna przychodzi z niebrzydkim synem, sasasa :) Otwieram drzwi tylko żeby się pogapić xD

      Usuń
    33. hahahaha, u mnie żadnych fajnych córek nie ma ;// Chociaż i tak nie znoszę ich poglądów więc ew. tylko do pogapienia się. xd

      Usuń
    34. Czasem fajnie się pośmiać z tych gazetek :)

      Usuń
    35. U mnie najczęściej pojawia się facet z synem Emmanuelem.
      tyle pamiętam :)

      haniusia97

      Usuń
    36. Dobrze, że nie z synem Jahwe. Mam przyjaciółkę której ojciec jest świadkiem, jest w to zaangażowany, ale poza jest całkiem normalnym facetem. Dla mnie ta wiara to dla nich jest bardziej pracą niż życiem.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pomysłu na temat, jakiej muzyki słuchacie ?

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej wokalistów typu Pitbull, Shakira, Rihanna itp. itd. Choć ostatnio przemawia do mnie Hyuna do której wprowadziła mnie koleżanka, no koreańska muzyka całkiem spoko.

      Usuń
    2. Ostatnio zauważyłam, że nie słucham konkretnego gatunku, kiedyś ograniczałam się do starego rocka i punka. Nic dla mnie poza tym nie istniało, teraz cieszy mnie każda piosenka, która ma ciekawy tekst albo fajną muzykę. Ostatnio (jak zapewne wielu) nie mogę przestać nucić Chandelier Sii. Doczepiłam się też do tej francuskiej piosenki co ciągle w radio leci. Nie wiem jak się nazywa, coś o tańczeniu ;)

      alfieralphie

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/watch?v=eeyqjXup3uE ♥♥♥

      Usuń
    4. Ja słucham rapsów i czegoś do tańczenia, czasem nawet skuszę się na dancehall. ; )

      Usuń
    5. ja za azjatycką muzyką nie przepadam, a może bardziej dosadnie nie lubię jej, slucham głównie amerykańskiego "czarnego" rapu.

      haniusia97

      Usuń
    6. Sia chyba większości wpadła w ucho a to francuskie też spoko :)

      Usuń
    7. Ostatnio mam faze na Die Antwoord i Gagę, a tak to rock, screamo i azjatyckie w zależności od humorku

      Usuń
    8. Die Antwoord - Enter The Ninja moje ulubione <3

      Usuń
    9. https://www.youtube.com/watch?v=P6wiuVfq7wA teraz, ogólnie to zdałam sobie sprawę, że zbyt często słucham vocaloidów

      Usuń
    10. Rich bitch, pitbull terrier, i fink u freeku ♥♥♥

      Usuń
    11. Oj to nie moje klimaty :P

      Usuń
    12. i fink u freeky mnie przeraża i fascynuje jednocześnie, jak zobaczyłam klip to prawie umarłam xD

      Usuń
    13. i fink u freeku - teledysk miazga, płakałem, haha

      Usuń
  6. Nabić komuś pkt na dogry? Robię nowe konto i zbieram 615 pkt, a przy okazji dostałabym już 20 za rejestracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy przez link polecający, daj ktoś :c

      Usuń
    2. http://dogry.pl zbierasz punkty i wymieniasz na wirtualna kase (stardollary też)

      Usuń
    3. ile trzeba mieć pkt., żeby załadować stardollary ?

      Usuń
    4. najmniej to chyba 2 tysie lub tysiąc coś, ja to zbierałam kilka miesięcy

      Usuń
    5. No, dogry są całkiem ok, tylko mi zazwyczaj się punktów nie chce zbierać i brakuje mi sporo.
      O kurna przypomnieliście mi o konkursie w którym brałam udział na jakimś blogu gdzie do wygrania było 1500-2000 pkt na dogry. Kurde, jak ten blog sie nazywał. Brałam udział, polegało na zrobieniu stylki i wyniki jakoś teraz miały być ;C Kurna jaki peszek ;((((((((((((((

      Usuń
    6. 1999 pkt. 280sd
      4999 pkt. 1000sd

      Usuń
    7. dużo czasu trzeba na to poświęcić, wiem, że to darmowe, ale ja chyba jestem zbyt leniwa na to :P

      Usuń
    8. Ja tam połowę punktów miałam z csa, raz wymieniałam 280 sd (przy poprzednim le) i czekałam chyba dzień lub 2 na kod smsem, ale działa
      daj link polecający to dostaniesz punkty za mają rejestrację :*

      Usuń
    9. Łoo, nie wiedziałam nawet że coś takiego istnieje, chyba znalazłam zajęcie na wakacje, które sprawi, że obleję poprawkę ;)

      Usuń
    10. Co Wy dajecie, nie znacie sposobu z fejk kontem? xd
      Szybciej i bardziej się opłaca.
      3 dni = 93sd (około)
      minusem jest to że możecie kupować tylko z listy życzeń, ale w tydzień można już wysyłać sobie na konto

      Usuń
    11. http://dogry.pl/r/30999463

      Usuń
    12. Znamy, ale ja chcę truskawki na transformice, a nie sd

      Usuń
    13. Aleks, a nie trzeba mieć wyższego lvl?

      Usuń
    14. Jak 3=93sd? To aż tyle można zarobić? Możesz jeszcze te fejki zaprosić i wysyłać sobie do znajomego, czyli do twojego prawdziwego konta.

      Usuń
    15. Ja w zeszłym roku uczyłam kumpele z matmy i zdała poprawki :P

      Usuń
    16. Ok, w razie czego polecam się na przyszłość :)

      Usuń
    17. http://side-by-regina1321.blogspot.com/2014/05/jak-zdobyc-darmowe-stardolary.html#comment-form
      Trochę reklama, ale mniej więcej w ten sposób. :D
      Tak wykupiłem tribute, zostało mi jeszcze Chanel, a jak mi się zachce to i Fendi. xd

      Usuń
    18. Trzeba mieć 12 żeby wysyłać z listy życzeń. :D Z czasem jest to nudne ale opłaca się takie nabijanie.

      Usuń
    19. Jej, mam już 100 punktów (jeszcze 515 XD)

      Usuń
    20. łooo, to coś na side-by-regina, stardoll wyłania talenty ekonomiczne :) chyba sobie przysiądę i zrobię kilka fałszywek :)

      Usuń
    21. trzeba sobie radzić w życiu!

      Usuń
    22. żeby zdobyc kasę trzeba powalczyć :P

      Usuń
    23. Stardoll nie da to trzeba im z gardła wydrzeć ;)

      Usuń
    24. Mają tyle hajsu, na arabkach saudyjskich zarabiają grube hajsy, a z biedaczkami się nie podzielą. ;/

      Usuń
    25. a superstar coraz droższe, w Polsce wszystko drożeje :(

      Usuń
    26. chyba sobie porobię noew konta, bo mi tsfm nie łączy :P

      Usuń
    27. polaki cebulaki muszą zakładać milion fałszywek żeby sobie dorobić, jak zawsze ciężka praca dla polaczka.

      Usuń
    28. w końcu naród robotniczy

      Usuń
    29. co do zarabiania kasy na różne sposoby, pamiętam jak kiedyś po założeniu konta było ono ss przez jeden dzień, taka opcja byłaby spoko, gdyby wróciła :)

      Usuń
    30. Kiedyś było można wymieniać sm na sd. Nawet tego nam żałują, haha.

      Usuń
    31. kiedyś to były czasy, ale niektóre rzeczy źle wspominam, był czas co tylko ss mogły kupować za stardollary

      Usuń
    32. Pewnie zauważyli, że ludzie się wycwanili i blokują każde możliwości na poboczne dorobienie sobie.

      Usuń
    33. Tak więc ta rozmowa musi być tajna. Bo moje fejk kąta się zmarnują.

      Usuń
    34. Phi, nigdy nas nie powstrzymają :)

      Usuń
    35. czuję, że możemy być obserwowani(podsłuchy i inne podobne) -*

      haniusia97

      Usuń
  7. Poszłam spac o szóstej, dajcie mi się wyspać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezsenność ? Dokładnie jak moja mama ;P Też jeszcze śpi :)

      Usuń
    2. Bezsenność najgorsza, ostatnio płynąc promem całą noc spędziłem w restauracji, oglądając magików na discovery. Tyle wygrać.

      Usuń
    3. jaka bezsenność? nie cierpie na bezsenność ;-)

      Usuń
    4. 6h snu to całkiem optymalny czas, ja śpię po 4-5 h bo na 6 do pracy :(

      Usuń
    5. Magiki na discovery rządzą. :)

      Usuń
    6. No, do tego czekolada i kilogram żelek. xd

      Usuń
    7. były czasy, że o 6 wstawałam do szkoły, a szłam 4:30 i jakoś żyłam

      Usuń
    8. Dokładnie wczoraj/dzisiaj tak o 1 nad ranem jadłam czekoladę. :D
      Ja do szkoły zawsze wstaje o 7, a wyjeżdżam 7:50 i jestem idealnie na czas. :D

      Usuń
    9. Mi starczy 20 minut ;p

      Usuń
    10. A ja na nogach chodzę, a wstaje 15 przed 7, aby sobie na kompie posiedzieć :P
      Ja często w nocy jem lizaki podszas pisania czy tam przeglądania stron na fonie

      Usuń
    11. To zależy gdzie się do szkoły/pracy chodzi/jeździ. Mam rzadko autobusy do pracy i muszę półtorej godziny wcześniej jechać, a tak mogłabym pół godziny wcześniej...

      Usuń
    12. ja żeby zdążyć do szkoły wstaje 6:15 :(

      Usuń
    13. Ja tam dojeżdżam w około 1h, zależy, jak są korki to jadę całe wieki.

      Usuń
    14. Ja jadę "śmierdzącym" autobusem przez 45 min :(

      Usuń
    15. Mój też czasem śmierdzi jak wcześniej jechał nim pijaczek.

      Usuń
    16. ja jadę 20 minut jednym cuchnącym autobusem i 10 minut zabójczo śmierdzącym tramwajem

      Usuń
    17. Najlepiej siadać przy kierowcy, ten zawsze sobie wywietrzy.

      Usuń
    18. Najlepiej nie jeździć mini-busami typu marcel

      Usuń
    19. Ja do szkoły muszę wstawać o 5h, a do domu wracam 16.30. ;/

      Usuń
    20. U mnie nie ma czegoś takiego xd

      Usuń
    21. u mnie wszystkie autobusy śmierdzą, a za kierowcą się nie siada bo nie ma miejsca

      haniusia97

      Usuń
  8. Heh, ja mam szkole koło domu. Niecałe 6 minut drogi, 10 z odwiedzeniem sklepu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na drugim końcu miasta,w godzinach szczytu - katorga, do tego jeszcze choroba lokomocyjna.

      Usuń
    2. Noo, i nie da się uczyć w autobusie, bo wystarczy spuścić głowę i już chce się wymiotować :(

      Usuń
    3. 12-13 normalnie, 16 ze sklepem

      Usuń
    4. W sumie mam podstawówkę, gimnazjum i liceum w moim mieście i to dość blisko, ale do liceum ide do Rzeszowa :P

      Usuń
    5. Ooo ja też ide do liceum do Rzeszowa. :)

      Usuń
    6. Strasznie chce się rzygać, jedynym wyjściem jest MP3, chociaż jak jest ukrop to nie da się żyć.
      A ja do technikum w Gdyni. ;p

      Usuń
    7. Any to ja też za 3 lata. :P

      Usuń
    8. Jeszcze się okaże że mieszkacie obok siebie ;)

      Usuń
    9. Nie ja mieszkam koło Leżajska, a Any bliżej Rzeszowa. ;)

      Usuń
    10. To w liceum pewnie będziecie w jednej klasie hahaha, stardoll bliżej ludzi ;)

      Usuń
    11. No tak dokładniej to nie, bo jest wiele szkół, a ona jest z 2 końca.

      Usuń
    12. No jest wiele szkół. Naset jeśli ta sama szkoła to nie wiadomo czy z Any pódziemy na te same kierunki. ;)

      Usuń
    13. No ale jednak się znacie, no nie? :P

      Usuń
    14. Jak się znamy? Skoro się nie znamy. ;d Chyba, że liczy się znajomość z komentarzy z QoF. xD

      Usuń
  9. Zapraszam na blog ciekawych mody :)
    https://www.facebook.com/orginalnastylowa?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest spam-post, a po 2 to te stylizacje są brzydkie

      Usuń
    2. Sweterek jest w kolorze torby czego być nie powinno jeżeli stylizacja cała idzie w klasykę.
      I TE SKARPETY Z NEONOWYMI SZPILKAMI. PŁACZĘ ZE ŚMIECHU XD

      Usuń
    3. Cudowna stylizacja, nie wiem o co wam chodzi. To wizjonerka

      Usuń
    4. O boszeee wy się nie znacie na modzie, przecież ona jest Fashionista !
      SIKAM XDDDDD
      MISSPati16671

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!