Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #2
Witajcie w kolejnej odsłonie łowcy głów!

Dzisiejsza "upolowana" doll to tolady (kliknij by przejść do apartamentu).


Przykuwająca uwagę sympatyczna twarz.
Tolady jest użytkowniczką z Brazylii.
Na stardoll jest od 2012-06-04 i ma 47 poziom, obecnie także status royalty.
W prezentacji możemy zobaczyć projektowane przez nią fryzury.

Doll ma fajnie "zrobioną" twarz, urzekł mnie nosek, choć mostek jest zbyt czerwonawy, jak na mój gust ;)
Fryzura jest oryginalna, choć ja nie preferuję w takich, ponieważ zbytnio zakrywają strój.
Tak czy inaczej, całość wygląda ze sobą bardzo fajnie.
Z przyjemnością ogląda się takie ładne laleczki ;)

A Wam jak się podoba tolady?
Znacie tę użytkowniczkę?

17 komentarzy:

  1. Nie znam jej, ale projekty ma bardzo fajne ;-)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba, jest nos jest masakryczny, wygląda jakby był zmiażdżony.
    Włosy także nie są rewelacyjne.

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzi ładna, ale bis hest za bardzo podjreslony czerwienią i wygląda jakby spływała krew.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna doll.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jej, ale rzeczywiście jest na co popatrzeć;)) ładna:))

    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę ją. Nie podoba mi się jej nos, taki zbyt zadarty i jeszcze te wielkie brwi.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jej nigdy. Ale co do włosów to nie podobają mi się robione z stardesign , ale co do twarzy to zarąbista jest :)
    lonelygirl_13

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka sobie. Brzydkie włosy, zbyt mocno nos i w ogole typ twarzy nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy u niej nie byłam. Moim zdaniem teraz jest brzydsza niż była ;P

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  11. Nos wygląda na świński. Nie podoba mi się jej wygląd. Włosy są dziwnie cieniowane i wygląda jakby przyćpana była.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za takim typem urody :/

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna doll; ma miły uśmiech :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Twarz wygląda nieestetycznie przez te cienie, jednak widać, że dziewczyna miała na siebie pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy przyciągają uwagę. Ładna doll :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!