Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze vs mistrzowie, wyniki ankiet etapu 2, zadanie etap 3
Etap II dobiegł końca. Niektórzy z Was prowadzą od samego początku, otrzymując wysokie noty w ocenach stylizacji.
Najlepsze stylizacje wg głosowań w poszczególnych grupach należą do osób zaznaczonych w ramce:





UWAGA 
Poniższym osobom dziękujemy za wzięcie udziału w konkursie. 
Sei-chan., Kicia1912, klarunka86, diana_ona  (nie oddały w terminie prac do etapu II)
oraz
amewieczna123, weronika1408, Misswiolet123, 888kamila, 
Niestety, lecz nie przechodzicie dalej. 
Otrzymaliście zbyt mało głosów w ankietach oceniających Wasze prace.

FantasticLove2, klamar33 oraz jarus55
stoczą zaciętą walkę o wejście 
do etapu III. 
Tylko jedna osoba może wziąć udział w kolejnym etapie z pozostałymi osobami. Kim będzie ta osoba przekonamy się niebawem.
Tematem stylizacji  jest Chanel.
Termin oddania stylizacji mija 29 lipca godz.22 wtorek
Musicie się sprężyć! Im szybciej tym lepiej. 

Temat stylizacji do kolejnego etapu podam wraz z wynikami ankiety oceniającej stylizacje powyższych 3  osób.

70 komentarzy:

  1. Nie rozumiem tego, napisałaś nicki osób, które nie przechodzą dalej i jest to 8 osób a walkę o następny etap stoczą trzy osoby więc co z resztą, też odpadają czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach nie doczytałam, to teraz inne pytania, czemu te trzy osoby muszą stoczyć jeszcze jedną walkę? Coś się nie zgadza liczbowo?

      Usuń
    2. Te 3 osoby muszą zawalczyć ponieważ miały podobną liczbę głosów i trudno mi było wybrać kto przejdzie dalej. Osoby z większymi notami, które nie są wymienione nadal beda walczyć. Musimy jedynie poczekac na stylizacje 3 osob i wynik głosowania obserwatorów.

      Usuń
    3. jarus55 i FantasticLove2 mieli po 26 głosów w swoich grupach mistrzowskich, klamar33 zwyciężyła jednym głosem lecz wysoką notą w walce N vs M.

      Usuń
  2. Tyle czekania :(
    W sumie, swoim skromnym zdaniem, powinienem wygrać ten etap, hahaha. A tak poważnie Gratulację i życzę powodzenia całej trójce. Trochę szok że Jarus55 tyle głosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że moja stylizacja przypadła do gustu tylu osobom. Bardzo dziękuję za wszystkie głosy i życzę powodzenia osobom z dogrywki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że w przyszłym tygodniu nigdzie nie wyjeżdźdzam. Dopiero kilka godzin temu wróciłem do domu i jeszcze dobrze, że mamy czas do wtorku :D
    Gratuluje innym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tematu, to mogę prosić o więcej szczegółów?
      Stylizacja ma być z jakąś jedną rzeczą z kolekcji Chanel Tribute czy ma być inspirowana stylem Chanel?

      Usuń
    2. No właśnie też się nad tym zastanawiałam.
      FantasticLove2

      Usuń
    3. Jakby było z rzeczą z chanel to by pisało "stylizacja z rzeczą z chanel tribute". Bierzcie to na logikę

      Usuń
    4. Jesteście w grupie mistrzów, więc do Was należy jak to rozegracie. Możesz użyć ubrań z Chanel lub nie używać nic tej marki, a wyglądać jak z pokazu Chanel:)

      Usuń
    5. Ahym, rozumiem. Dzięki :D

      Usuń
  5. Przegrać jednym głosem :')
    Gratuluje i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie byłaś lepsza, następnym razem dostaniesz ode mnie 3 głosy (2 komputery, telefon i w sumie 4 tablet) :D

      Usuń
    2. Oj, dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
    3. Cóż, twoja stylizacja była ni to sportowa, ni to elegancka, więc myślę, że końcowy werdykt jest słuszny.

      Usuń
    4. Mi się stylizacja podoba, jest w niej połączenie elegancji ze sportem.
      Btw. lepiej przegrać jednym głosem niż pięćdziesięcioma. :)
      @Piotrek racje*

      Usuń
    5. @Jarus
      Może tak, może nie. Chodzi mi o to, że nie prosiłam o ocenę stylizacji, a jedynie napisałam, że przegrałam jednym głosem :)

      @Aleks
      Dzięki :)

      Usuń
    6. Jak ktoś robi elegancką stylizacje i dodaje bluzę, która wygląda w sumie jak jakaś ładna bluzka z rękawem podwiniętym do ramion i w żaden sposób nie jest to sportowe to jest dobrze, tak? :---)

      Usuń
    7. Jak ktoś robi stylizacje, która nie wpisuje się w temat konkursu i jest zdziwiony oraz rozżalony, że przegrał jednym głosem to jest dobrze, tak? :---)

      Usuń
    8. Każdy by napisał uwagę o 1 głosie, Ty też nawet w sumie jakbyś wiedziała, że przegrasz, bo to w końcu tylko JEDEN głos, bardzo duża ilość. Jakoś tu tego rozżalenia nie widzę, a tak wytykacie jej wszystkie błędy - chyba was o to nikt nie prosił, prawda?

      Usuń
    9. Dla niektórych się wpisuje, a stylizacje innych nie. I z tego co widzę to ty masz problem, nie ja :) Poza tym na prawdę nie prosiłam nikogo o ocenę stylizacji, ciebie również.

      Usuń
  6. O Jezu. o.o Drugi raz jestem najlepsza w grupie, to naprawdę bardzo miłe. Dziękuję za każdy głosik i gratuluję Wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Nie spodziewałam się tego w nocy to tu nie zaglądałam ;P Wygrałam 2 razy i dodatkowo zmiażdżyłam przeciwnika! A tak się bałam. Gratulacje i powodzenia, temat to taki super trudny nie jest

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę się martwiłam, bo miałam całkiem niezłą konkurencje. Jestem mega zadowolona, dziękuję wszystkim za głosy oddane na moją stylizacje i gratuluje wszystkim! Mam nadzieję, że Piotrkowi uda się przejść do następnego etapu, bo naprawdę na to zasługuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ^^ ja z góry wiedziałam, że nie wygram z tobą - miałaś ŚWIETNĄ stylizację, a ja sama nie czuję się zbyt pewnie w temacie glamour

      Usuń
    2. Nasza walka była naprawdę wyrównana. O wygranej zaważyło zaledwie kilka głosów. Myślę, że każda z nas świetnie sobie poradziła w tym etapie :>

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, ale spieprzyłem oddając chaotyczną stylizację :<

      Usuń
  9. Dziękuję za tyle głosów c: Remis z mistrzem to dla mnie wyróżnienie. Jestem ciekawa następnego tematu i stylizacji trzech osób.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! W nowicjuszach w stylu militarnym powinien wygrać Aleks, ale co tam. :D
    @domsot nie potrzebnie się martwiłaś. Dla mnie jesteś najlepsza ze wszystkich. :P
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehh serio przeszłam dalej 0_o. Dziękuję bardzo za taką możliwość i za wszystkie głosy oddane na mnie :)

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  12. Uff, przynajmniej nie jestem najgorsza z mojej grupy ;) No to teraz czekać na kolejny etap...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. HSFKJASLGJDOGEIGIEGNGJGOE NO NIE WIERZE! Nie spodziewałam się, że dostanę aż tyle głosów i jeszcze zremisuje z Majką, jej. Sądziłam, że moja stylizacja jest kiepska, a tu proszę. DZIĘKUJE WSZYSTKIM SERDECZNIE ZA KAŻDY GŁOS!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo serdecznie za wszystkie głosy naprawdę nie spodziewałam się ich tak wielu :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie szczęście :D Jeden głos xd Biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście sprzyja lepszym :D XD. Gratuluję i życzę Ci powodzenia w dogrywce :)

      Usuń
  16. Nadal nie wieże, że udało mi się wygrać z Hanką ;)
    Życzę powodzenia tym trzem osobom :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoo, nie spodziewałam się. Dziękuję bardzo za wszystkie głosy! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przegrać z nowicjuszem a być najlepszym z MyMelisą z grupy ;-; Gratulacje wszystkim, cieszę się że idę dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegrałaś?! żeby niby co??? Normalnie nie daje wiary... miałaś najlepszą stylizację ze wszystkich (przynajmniej moim zdaniem). Najbardziej wpisałaś się temat zadania, ale zauważyłam, że robienie stylki dokładnie pod temat się często nie opłaca, bo potem wyprzedzają cię jakieś "hipsterki" ^^

      Usuń
    2. Trochę się zdziwiłam, że nie wygrałeś. Miałeś genialną stylizację.

      Usuń
  19. Czekam na kolejne stylizacje :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo jaki ładny prezent imieninowy dostalam :D Dziękuję za wszystkie głosy oddane ma moją pracę! ^^
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale stylizację Chanel robią tylko FantasticLove2, klamar33 i ja :)

      Usuń
    2. OMG :P STYLIZACJĘ CHANEL robią tylko 3 osoby, tak jak napisał Piotrek ( jarus55). TRZEBA uważnie czytac post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Ile wykrzykników .----------------------.

      Usuń
  23. Gratulacje dla zwycięzców. Nalepie wyszedł chyba styl marynarski.
    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  24. http://bankfotek.pl/view/1765830
    Nie miałam pomysłu, ale jakieś tam zdjęcie z wybiegu znalazłam i starałam się upodobnić. :P
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  25. http://bankfotek.pl/image/1765926
    Ledwo zdążyłam. Mam tu taki wolny internet :(

    OdpowiedzUsuń
  26. http://bankfotek.pl/image/1765926
    Ledwo zdążyłam, taki mam tu internet.

    OdpowiedzUsuń
  27. http://bankfotek.pl/image/1765940.jpeg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. igrasz z ogniem, jeszcze sekunda i wiesz co mogło by być:P
      Z tego co widzę lubisz adrenalinę.

      Usuń
    2. Na komputerze miałem zły zegarek (godzina wcześniej). Nie zdążyłbym na czas, gdyby nie moja koleżanka, która była zdziwiona brakiem mojej pracy :')

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!