Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze vs mistrzowie etap 2, grupa 3 ( sportowa elegancja)
Dziś oglądacie kolejne odsłony stylizacji, tym razem jest to sportowa elegancja. Kto poradził sobie lepiej ocenicie w ankietach. Czy nowicjusz pokona mistrza?


Głosowania trwają 2dni. 

Po lewo nowicjusze - z prawej mistrzowie


UWAGA! Z powodu nie oddania pracy przez nowicjusza walkowerem wygrywa jarus55 ( praca nie oddana przez klarunka86)



Wybierz najlepsza stylizację nowicjuszy. Zagłosuj na max 2 doll
Wybierz najlepsza stylizację mistrzowską

23 komentarze:

  1. No fakcik ja dopiero jutro m, m, n orac clever i czekoladka. Stylizacje takie sobie, sportowe buty do eleganckiej stylizacji to nie jest sportowa elegancja

    OdpowiedzUsuń
  2. Clever, Nivea oraz Czekoladka :))
    Następnie: czekoladka oraz clever.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko miztrzowie. Moim zdaniem tylko Jarus i Klamr sobie poradzili i tylko na nivh zahłosowałam w ostatniej ankiecie.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzcie na to jak to napisałam. xd (wielkie palce > mały telefon)

      Usuń
    2. Ten sam problem XD + zrypało mi się cofanie, przycisk nie działa XD

      Usuń
    3. Mi pamięć szwankuje. Mam tylko facebooka, a wyświetla mi, że mam zbyt mało pamięci. ;d

      Usuń
  4. Wszędzie mistrzowie, na dole Piotrek i nikt u nowicjuszy, bo czekoladka ładnie, ale moim zdaniem mało sportowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. M, n, n. Potem czekoladka i clever.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele prac mija się z głównym tematem (szczególnie katniss-ne i czekoladka333). Wszędzie mistrzowie, na dole zagłosowałam na Piotrka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się zgadzam, tak też zagłosowałam.

      Usuń
  7. Zagłosowałam na m, m i n. Potem na siebie i Cleversell :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie mistrzowie, prace nowicjuszy w ogóle jakoś mało sportowe

    OdpowiedzUsuń
  9. M M, w ostatniej nie zagłosowałam. Jakoś nie przypadły mi do gustu te prace.
    Na dole awcia i Clever

    OdpowiedzUsuń
  10. Cleversell i katniss-ne
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. MMM :D A najlepsze awcia i Klamar

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  12. M, N, nie głosowałam. A co tam, na siebie głosuję, w końcu kto tak nie robi ;) Najlepsza to cleversell.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wszystkie głosy:) Ja już zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cleversell i Klamar mega :) Normalnie świetnie wam to wyszło. Nie iwem jakim cudem Cleversell dostała się dopiero do grupy 3-ej :/ bardzo podobała mi się jej stylizacja w pierwszym etapie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam: M, N, N. Najlepsz z nowicjuszy jest czekoladka33, a z mistrzów Cleversell :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam już gotową stylkę na konkurs, ale oczywiście Internet mi przeszkodził :((
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!