Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze vs mistrzowie etap 2, grupa 1 (styl glamour)

Moi drodzy! Rozpoczynamy kolejny etap konkursu, tym razem stylizacjami w stylu glamour. Oddanie głosu może być trudne gdyż uczestnicy wspaniale poradzili sobie z tematem, który do łatwych nie należał. 
A więc zaczynamy... 


Musicie zdecydować która stylizacja podoba Wam się bardziej: nowicjusza czy mistrza!
Kto poradził sobie najlepiej? Ocena należy do Was!
Głosowanie trwa 2 dni. 

Po lewo nowicjusze - po prawo mistrzowie




Poniższe głosowanie trwa równiez 2 dni. 
Możecie zagłosować maksymalnie na 3 najlepsze stylizacje w każdej z grup N i M.
Wybierz najlepszego nowicjusza z tej grupy poprzez głosowanie
Wybierz najlepszego mistrza z tej grupy poprzez głosowanie

23 komentarze:

  1. Głos na Marysie (z nowicjuszy), reszta mistrzowie.
    W ostatnich ankietach zdecydowanie Marysia I Hania.

    OdpowiedzUsuń
  2. M-n-m-n. Z Nowicjuszy Marike i Marysię. Z mistrzów na moją faworytkę Domsot. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje bardzo mi sie podobają. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam :)
    Nowicjusz, mistrz, mistrz, mistrz. Najbardziej podobała mi się stylizacja kotek717 i domsota ;)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie mistrzowie prócz marysi :-) Hania i Marysia na dole.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Głosujemy na swoje inne konto, tak? :-)

      Usuń
    2. A może ty na swoje? Poza tym chyba widzisz jak głosowałam, nie musisz pytać :-)

      Usuń
  7. n-n-n-m, najlepsze kotek i domost choć zagłosowałam w jej bitwie na n

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko w drugim nowicjusz. Najlepsza Marysia...xD i Aleksandra0308.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Z nowicjuszy Sweetka123,a u mistrzów Aneczka96 tylko słuchawki mi nie pasują '-'

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowicjusze : DancerMarika
    Mistrzowie : Domsot
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. M N M N, na zmianę, a czo XD

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, o wiele lepiej niż w poprzednim etapie, przede wszystkim screeny porządne, a to już połowa sukcesu. Walka pomiędzy nowicjuszami a mistrzami bardzo wyrównana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. N, N, M, N
    nowicjusze jak dla mnie lepiej od mistrzów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór był ciężki :). Muszę powiedzieć, że nowicjusze na tym samym poziomie a może nawet lepszym...Nie podzielę się swoimi wyborami, żeby nie wszystko było od razu jasne :P.
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  15. M, N, M, M :)
    W ostatnim na Hankę i Dominikę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!