Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza paige.mathews
PRZED:
Ubiór:
Strój jest zwyczajny, trochę nudnawy, ale ogólnie poprawny. Jedyne czego bym się "przyczepiła" to torebka. Wiem, że jest fajna, markowa - Liu Jo, ale niestety w żaden sposób nie pasuje do stylizacji.
Twarz:
Uroczo, delikatnie, trochę a la Barbie, aczkolwiek rozumiem to, bo sama staram się walczyć ze swoimi zapędami na mojej Doll, co nie zawsze mi wychodzi. Makijaż jest prościutki, nie wygląda źle. Z bliska jednak, trochę jest za dużo różu na policzkach. Ogólnie jest OK.


PO:
Ubiór:
Postanowiłam trochę zawalczyć ze słodkim wizerunkiem Doll. Pozostawiłam styl glamour, jednakże zastosowałam czerń i ćwiekową opaskę. Ubrań nie było za dużo, ale coś udało mi się wykombinować i z efektu jestem zadowolona.
Twarz:
Kolor włosów oraz ombre bardziej przypadło mi do gustu, chociaż wcześniejsza fryzura jest równie ładna jak ta po metamorfozie. Cienie na oczach też w stylu "smokie", ale bez dużego udziału czarnego koloru, ponieważ nie chciałam przesadzić z jej ilością w tym secie. 


Lepiej przed czy po? Podoba Wam się metamorfoza? Skomentujcie!

24 komentarze:

  1. Przed nie za bardzo mi się podoba. Po jest dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, żadna z dwóch wersji nie podoba mi się, zarówno jeśli chodzi o ubiór jak i makijaż.
    Zgadzam się z Twoimi uwagami na temat Outfit'u jak i twarzy paige.mathews.
    Stylizacja którą wykonałaś bardziej nadaje się moim zdaniem dla babci, trochę przesadzona. Taka przynajmniej jest moja opinia. Co do makijażu, wydaje mi się on stosunkowo prosty a kolor cieni zupełnie nietrafiony. Zamiast błękitu użyłabym szarego. Może to wynika z małej ilości kosmetyków.
    Jednak wydanie 'po' uważam za bardziej dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie, nadal można zgłaszać się do metamorfoz ?

      Usuń
    2. Dołączam się do pytania. :)

      Usuń
    3. Została sama vanica i pewnie mają ich zbyt dużo :)

      Usuń
    4. Dokładnie, za długą mam kolejkę i nie nadążam na razie z robieniem ich, dlatego nie ma możliwości zgłoszenia się.
      P.S. Kolor cienia jest czarny+szary.

      Usuń
  3. Przed jest za prosto i za nudno. Po zdecydowanie lepiej chociaż makijaż... Zapewne nie miałaś dużego wyboru kosmetyków, ale jeśli miałaś to nie postarałaś się. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed i po, nie podoba mi się, połączenie sukienki z płaszczem wygląda kiepsko, nie wspominając o tym, że zamiast podkreślić atuty, zaokrągla je.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogółem powiem tak - jest słabo, a twarz jest koszmarna. Przed brzydka sukienka, po jest okej, ale narzutka robi z dollci kwadrata

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo podobny w obu wersjach, a ubiór chyba jednak lepszy po.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed:
    Nie podoba mi się, tylko 3 rzeczy, dodatkowo torebka nie pasuję.
    Makijaż przed: Nie jest taki zły, ale nudny i prosty
    Stylizacja po:
    Nie podoba mi się, jakoś za dużo tego wszystkiego, doll wydaję się być taka gruba :)
    Makijaż po:
    Tak samo jak przed, zbyt prosty i nudny

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednak mi się bardziej podoba przed
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie bardziej stylowo jest "po"

    OdpowiedzUsuń
  10. Po jest lepiej, jednak ja bym chyba zmieniła włosy :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Doceniam, że się starałaś, bo na takiej twarzy to ja nic bym nie zrobiła XD
    Ubiór lepszy po, natomiast nie musiałaś dawać już płaszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Udana metamorfoza, ale ja też zrezygnowałabym z czarnego płaszcza.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby nie patrzyć to wygląda może trochę bardziej ekskluzywnie po przemianie. Ale niestety efekt psują usta doll które nigdy mi się nie podobały i nie będą podobać. Co do stylizacji glamour troszeczkę nie przypadła mi do gustu sukienka ?

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed jak i po mi się nie podoba.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć po jest lepiej, to i tak mi się nie podoba żadna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  16. zarówno przed i po nie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. udana metamorfoza :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  18. Lepiej po, nie lubię takich słodkich doll i stylizacji .

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie lepiej po ;)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!