Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Loteria sponsorowana podwójnie
Zasady
Loteria w części ubrań sponsorowana jest przez blog: new-stardolll.blogspot.com.
W części stardollarów przez blog: AnnDoll88.blogspot.com. 
Proszę o zgłoszenie się pod tym postem wpisując swój stardollowy nick. Jeśli nie jesteście zainteresowani którąś z pokazanych rzeczy wpisujecie jej nazwę i to, że jej nie chcecie. Losować zwycięzców będzie generator liczb według numerów waszych komentarzy. 
-------------------

Dodatkowe wymagania [będą sprawdzane]
Aby móc wygrać ubrania musisz być obserwatorem bloga: QoF & new-stardolll.blogspot.com
Aby móc wygrać stardollary musisz być obserwatorem bloga: QoF & anndoll88.blogspot.com
-------------------

Do wylosowania:


-----------------------------------------
Loteria potrwa do sierpnia. 27lipca
Sponsorzy nagród: Nagrody ubraniowe: fifi12fifi, Nagrody stardollarowe: AnnDoll88

56 komentarzy:

  1. Zgłaszam się *.*
    Najbardziej chcę 6, 7, 8, 9 albo 1, albo stardollary
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Chciałbym najbardziej sd.
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  3. zg się
    Baardzo bym chciała czarną spódnicę z różowymi paskami :)
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje oby dwa blogi.
    Chciała bym wszystko *-*
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Mam: 3, 7, 10, a chciałabym cokolwiek ;)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)
    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam sie
    Mam 6
    Najbardziej chciałabym stardollary
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się

    MajkaStar1999

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się chciałabym na pewno stardollary, a jeśli nie to, to nr 6 :)

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    chciałabym sd

    dora55xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, chciałabym sd.
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się
    Chciałabym: 4, 9 lub stardollary.
    Mam: 3, 5, 6, 7 i 10
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się
    Chciałabym 11, 12, 13, 14
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Nie mam nic.
    Marzę o numerach 11, 12, 13, 14 <3

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się
    mam:3,4,5,7 i 9

    avril5460

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.

    Mój nick: robieciewkonia

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. Chciałabym tylko SD :)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się -warunki wypełnione
    Mam:6

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, mam 1 i 10
    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się, obserwuje wszystkie blogi.
    RockyDanceCece
    NIE jestem zainteresowana 3, 5 i 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    Nie jestem zainteresowana 1, 5, 6 i 10.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    Mam 1 i 7 :)
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się nie mam nic
    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się.
    Chciałabym stardollary ;)

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się

    Najbardziej chchciałabym 9 albo stardolary :)

    gabadoll

    OdpowiedzUsuń
  27. jusia95
    Nie chcę 1, 2, 3, 4, 5 i 8.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się
    chciałabym 7
    LonelyGirl_13

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się
    chciałabym pozycję 4 lub sd
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  30. Padmey
    Chcę: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 13, 14
    Mam: 3

    OdpowiedzUsuń
  31. interesuje mnie tylko 9 i stardolary (ostatecznie 6)

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, mam tylko 3.
    Podoba mi się wszystko *.*
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie interesuje mnie : 1,3,5
    a ta to wszystko mnie zadowoli :)

    Rogalik.

    OdpowiedzUsuń
  34. Interesuje mnie: 2,4,6,8,9,11,12,13,14.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się.
    Chciałabym stardollary.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  36. zg się :) DivaOlcia1
    chciałabym: sd lub 7 ( najbardziej zależy mi na sd)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się.Interesują mnie stardollary.
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się ( nareście znalazłam jakiś bar z internetem :P )
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  39. Zg sie
    mam 5 i 10 :)
    obserwuje wszystko :D
    julia7373

    OdpowiedzUsuń