Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
LE nadchodzi !
Wiem, ze nie jestem od tego, ale taką informację warto obwieścić :D W Starplazie pojawiła się już zapowiedz nowego Le ! Podejrzewam, że pojawi się jutro. Czekacie ? Macie zamiar robić zakupy ?
LE już jutro!
EDIT: Twarz nowej kolekcji Limited Edition jest już wybrana. Admini dziękują uczestnikom konkursu za kreatywność oraz włożony wysiłek. Kilka dni temu została podjęta ostateczna decyzja. Czy Twoja doll będzie twarzą nowej kolekcji dowiesz się już jutro wraz z dostawą.

25 komentarzy:

  1. Matko wydałam całą kasę w baazarze!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes od tego. Kazdy redaktor moze dodac nowosci, nawet wypada to zrobic, bo administracja tez ma zycie. Czuje, ze to bedzie dobra kolekcja, troche sie przestraszylam , ze juz zaraz, bo akurat jestem troche zajeta, ale uff

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, w końcu, chociaż jutro jadę na plażę więc nie wiem czy coś zostanie ;l Ew. na stardoll access na oko kupować : P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wydałam kasę! Nie chcę tego LE ;p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe, że kupię dwie rzeczy. ^^
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle okazji w starbazarze i prawie nic mi nie zostało, za tydzień mogłoby być, byłoby lepiej dla mnie xD

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jutro z rana wyjeżdżam, no po prostu genialnie! -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie! Udałam całe stardollary, a tak fajnie się zapowiada :/

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak myślicie, o której godzinie mniej więcej wejdzie? Bo nie wiem czy jeszcze zdążę doładowanie jutro kupić czy dzisiaj lecieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu akurat juyta kiedy ja o 4 rano wyjeżdżam ............

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  11. całe 700sd poszło na bazar świetnie zostało mi 134 na LE no po prostu zajebiście

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam mega załadowane konto, tylko obawiam się że wejdzie pod moją nieobecność...

    OdpowiedzUsuń
  13. Błagam powiedzcie kiedy będzie ;-; Kasa jest, więc LE może być tu i teraz :D Najgorsze to, że jestem na wakcjach i mało siedzę przy internecie. Mam nadzieje, że dojdzie o 14...

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak myślałam, ze kolekcja dojdzie jutro. Jakoś specjalnie nie czekam, bo nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby doszło rano, bo po południu wyjeżdżam! ;)
    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czekam :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  17. i tak nic nie kupię :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  18. Z pewnością obejrzę dostawę. Możliwe, że coś kupię.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  19. Z niecierpliwością czekam, mam nadzieję, że zdążę, żeby coś ładnego kupić.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś nic mi się nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnej różnicy mi to nie zrobiło..
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  22. kupiłam jedną rzecz, bo dopiero dzisiaj wróciłam do domu. :c

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!