Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not

Ocena stylizacji punkkokoo

Mary__Jane:  nigdy nie przepadałam za fioletem, ale patrząc na takie stylizacje zmieniam zdanie. Świetne wyczucie wzorów i faktur, przez co takie połączenie nie wygląda źle. Jedyną rzeczą jaką bym zmieniła to te bransoletki. HOT
Avril_EmoPunk: Nigdy nie przepadałam za motywem kwiatowym, do tego z tym brokatem wydaje mi się troszkę kiczowato. Albo się świecisz, albo kwiecisz xD Jednak stylizacja najgorsza nie jest. Widzę, że się postarałaś co do doboru dodatków. Daję HOT.

Ocena stylizacji Najka.

Mary__Jane:  na pierwszy rzut oka mi się spodobało, ale po kilku minutach mam kilka wątpliwości. Ten blazer nie pasuje do tej chustki, więc albo zmieniasz blazer, albo rezygnujesz z chustki. Reszta jest śliczna. HOT
Avril_EmoPunk:  Wszystko świetnie dobrane, jednak chusta nie pasuje do narzutki, albo odwrotnie. Mimo to daję HOT za idealną resztę.

 Ocena stylizacji bellawss
Mary__Jane: śliczna stylizacja! Czuć od niej wakacyjny klimat i świeżość. Nie jestem przekonana do okularów i dodałabym bransoletkę. Mimo wszystko: HOT
Avril_EmoPunk: I znowu kwiaty :) Stylizacja lekka, wakacyjna a przede wszystkim bardzo ładna. HOT


Ocena stylizacji MistAsh29634
Mary__Jane: bardzo podoba mi się kolorystycznie. Zdjęłabym jednak koszulę, która jest w zupełnie innym stylu niż ta spódnica. Jednak za pomysł i wykonanie: HOT
Avril_EmoPunk:  Co tu dużo mówić? Jest nieźle, ale czegoś brakuje. W dodatku spódnica ma dziwny krój. HOT/NOT

18 komentarzy:

  1. 1- Hot
    2- Nie pasuję mi chustka, ale daję Hot :)
    3- Hot
    4- Czegoś mi tam brakuję, ale też daję Hot

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają, ale bez sensu gdybym dała wszystkim łapkę w górę, także daję tylko dwóm pierwszym.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta i blezer kontrastowo - nie lubię się ograniczać. :P
    Dziękuję za ocenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wymagam zbyt wiele, ale tylko pierwszej osobie dałam hot.

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko ostatniej dałam łapkę w dół, reszta jak najbardziej zasługuje na hot.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza HOT
    Druga NOT
    Trzecia HOT
    Czwarta NOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. 1- Hot bardzo fajnie dopasowane kolory
    2- Hot, mimo że chustka trochę nie pasuje,
    3- Trochę jest za prosta, więc Hot/Not
    4- Jakoś mi się nie podoba. Not.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Hot, hot, hot, not. Pierwsza najlepsza, w drugiej niepotrzebna chustka, trzecia ładna, czwarta jakoś nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hot, hot, hot/no, ale daje not - robicie się na supi grzeczne dziewczynki ALBO na wytatuowane dziunie, a nie upychacie obie, nienawidzę wrzuconych na ser-mater wszędzie tych tatuaży, hot. Ogółem stylizacje bardzo dobre dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy pierwsze hot, ostatnia hot/not.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza najlepsza, drugiej dałam hot, ale się wahałam, tak trochę ulgowo. Trzecia hot - prosta, ale ładna stylizacja i ostatnia not.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hot, hot, not, hot

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam bardzo...Czy jestem może na jakimś pokazie, że takie wspaniałe stylizacje widzę? JESTEM ZACHWYCONA! Wszystko ślicznie, perfekcyjnie...No może poza ostatnią, bo średnio przypadła mi do gustu ;P. Pierwsze trzy dostają ode mnie HOT, ostatnią zostawiam bez oceny, bo po co wciskać NOT xD? Zmuszam się do tego tylko wtedy jak coś jest brzydkie. Jeszcze raz gratuluję dziewczyny tak wspaniałego gustu w dobiorze strojów :)
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  14. Hot, hot, hot/not, hot/not
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podoba mi się 1 stylizacja

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się tylko druga stylizacja, chociaż nie założyłabym tej chusty :)
    Niebieska2010

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są takie jakieś ładne na swój sposób :-)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!