Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dla solenizantek o imieniu Anna

19 komentarzy:

  1. Ej dzięki :O Ciekawe co mi matka da, nawet zapomniałam o tym (co z tego, że 24- Kinga, 25- Jakubcek).
    Fajne, fajne, zaskoczyło mnie i na początku przeczytałam 26 lipiec Any XDXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba winić moją siostrę, ona mnie tak skrzywdziła :C Byłam już w 98% Natalia(cześć tejdż śniłaś mi się) 2% Agata

      Usuń
    2. Naarzekasz! Spełnienia imieninowych marzeń, Tobie i wszyystkim Ankom! ;>

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego!
    Przy okazji przypomniałaś mi o imieninach babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :D Dzieki że przypomniałyście o takowych imieninach lece dzwonić do cioci :D
    Która Anka chce sie ze mną napić za jej zdrowie ? :P

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Ani :p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat! Tylko nie pij za dużo! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! :D Ja jutro mam imieniny :D

    selenaAngel9

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego dla wszystkich Ań :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione, ale szczere ;) Wszystkiego najlepszego i pogody ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione 100 lat !
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!