Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
50 % taniej

W dniach od 23 - 31 lipca ceny wszystkich reklam spadają nawet do 50 % taniej.
reklama w banerze 1 strona - 90sd - teraz  45 sd ( z prowizją 50sd)
reklama w banerze kolejne strony - 30 sd - teraz  15 sd ( z prowizją 17sd)
reklama w poście - 40 sd - teraz 20sd ( z prowizją 22 sd)
reklama w pasku bocznym na miesiąc -  40sd - teraz 20 sd ( z prowizją 22 sd)

Oferta dodatkowa:
Przy zakupie reklam jednorazowo za 100sd otrzymujesz gratis reklamę w pasku bocznym na miesiąc.

-------------------------
Wszystkie stardolary oraz starmonety uzyskane z reklam wracają jako nagrody do czytelników 
naszego bloga poprzez zwycięstwa w konkursach i loteriach. 

WAŻNE!  Przy zamawianiu reklamy podaj
swój nick ze stardoll
rodzaj reklamy 
treść, koniecznie link do twojej strony, ew.link do obrazka swojej reklamy 
zamów datę reklamy
Możecie zamawiać również w komentarzu ( po akceptacji komentarz zostanie usunięty) 
lub GG 19832589


Więcej info w cenniku  

13 komentarzy:

  1. Korzystnie! Skorzystałabym, ale nie mam co reklamować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam co reklamować ale ceny korzystne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam co reklamować, ale tanio i korzystnie :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna oferta! Niestety nie mam co reklamować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczyłam tylko 50% taniej i myślałam, że admini się nad nami zlitowali i tali przecenę w kilku sklepach, ale admini są źli. Buuuu :( Jest lato, a oni żadnej przeceny nie zrobili tylko oferta, a w dodatku ciuchy są droższe, nowe kolekcje co chwile do tego pojawiły się rzeczy wyłącznie dla SS. Zaniedługo to LE będzie cholernie drogie i za zwykłą bluzkę będziemy płacić 100sd. :(
    A co do waszej oferty bardzo korzystna, ale nie mam co reklamować.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio byś chciała -50% przed samym LE? Według mnie lepiej, żeby ta oferta pojawia się później, bo tak to na LE nic nie zostanie, a po LE zawsze może coś zostać na drobne wydatki.

      Usuń
  6. Jusia95 - ja też myślałam że przecena na stardoll :D

    Nie mam co reklamować

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam swojego bloga, ale ceny są korzystne :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. bblvghlv

    reklama w banerze kolejne strony - 30 sd - teraz 15 sd ( z prowizją 17sd)

    Link my blog: http://pose-up.blogspot.com.br/

    ad image: http://bankfotek.pl/image/1762836

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno zamówię ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!