Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach

No cześć. Spójrzmy na jakąkolwiek grafikę. Postać. Zazwyczaj dziewczyna. W większości przypadków długie włosy. Tak, to wygląda najładniej  na nagłówku bloga. Zazwyczaj na takich grafikach największą wagę przywiązuje się do ubrania, fryzury, wyrazu twarzy, urody. Do ogólnego efektu. Nie liczą się wtedy szczegóły... nawet ciężko je zrobić tak, żeby były wyraźne i bardzo dokładne. Przy większych grafikach prezentują się one lepiej. Możemy dostrzec cień, diamencik - szczegół w szczególe. Dlatego dzisiejszy post ma pokazać to, czego nie da się idealnie odtworzyć w małym formacie.




Raz widzimy oczy bardziej, raz mniej dopracowane. Nie wynika to ani z umiejętności, ani z lenistwa grafika. Powiedzmy sobie szczerze - więcej osób chce mieć w nagłówku osobę, a nie jakąś pojedynczą część twarzy. Jednak, jako że prowadzę tu ten dział mam okazję nagraficzyć sobie takie oto oko i nic więcej. Skupiłam się na szczegółach. Grafika na ma celu pokazać to, co jest raczej mało rozchwytywane, za na celu pokazać coś innego.
Na pozór to tylko oko. 'Pff, też mi coś. Izka się wcale nie napracowała'. Ale uwierzcie, że tu jest dużo mniejszych i większych elementów. Pracowałam nad tym i jestem zadowolona z efektu.



Jakie wrażenia? Podoba Wam się?
Czekam na Wasze komentarze i życzę udanego weekendu.




22 komentarze:

  1. Pięknie. Mnie podoba się bardzo. Nie znam się na grafice, ale moim zdaniem idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne <3 Ja uważam, że piękno tkwi w szczegółach, więc lubię grafiki które są tak szczególnie dopracowane ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczko. Genialna robota!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie rzęsy są trochę zbyt bujne i troszkę nienaturalnie to wygląda, poza tym - mega. Sądzę, że warto jeszcze kiedyś wykonać same usta czy dłoń ze świetną biżuterią, miło móc się przyjrzeć takim detalom

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mnie wzięło na wspominki bo niby to tylko oko ale pamiętam sobie swoją koleżankę z gimnazjum która rysowała jak drugi van Gogh i właśnie najczęstszą rzeczą którą malowała było oko :) Z przyjemnością się patrzyło ile serca i wysiłku w to wkładała te wszystkie cieniowania poprawianie konturów i fakt że jedną kreskę rysowała 50 razy haha :D Twoja grafika jest prześliczna i przypomina mi tą spod jej ręki :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ;) Musiałaś się napracować

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Przypomina nawet moje własne przez ten pomarańcz (chociaż ja mam zielono-pomarańczowe, a nie niebieskie). Świetnie wykonane, ale mnie przeraża kącik oka, to "coś" czerwonego jest straszne i w realu i na grafikach ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne oko *.*
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne oko. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie dopracowany detal

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy zakamarek głębi oka niezwykle dopracowany. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, piękne oczko :) Wszystkie twoje grafiki mi się podobają.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne, perfekcyjne, dopracowane... To tylko niektóre z określeń Twojego pięknego oka :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!