Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach




Cześć. Dzisiaj wstałam o 6.30, zmobilizowałam się i skończyłam grafikę,
którą męczyłam od bardzo, bardzo dawna, robiąc co jakiś czas mały jej
ułamek. Wreszcie dobrnęłam końca i postanowiłam, że jej premierę zrobię
tutaj. Mam nadzieję, że Was się spodoba. A przy okazji chcę Was
poinformować, że następy post graficzny będzie dłuższy i utrzymany w dość
nietypowej tematyce... A dodam go już za kilka tygodni.




Na rysunku widnieje Ian Somerhalder



Czekam na Wasze opinie w komentarzach i życzę ciepłej niedzieli.


18 komentarzy:

  1. Uuuu! Niesamowita grafika :) Zrobiła na mnie duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :> oczywiście mówię także o grafice :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bardzo podobny. Masz ogromny talent!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Jaki ty masz talent. Świetna grafika. Jest bardzo podobny. Wow!!! Jesteś w tym świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, jaki piękny Ian ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zarost na twarzy wygląda jak dorysowany (dość nienaturalnie chyba ze względu na za grubą kreskę) po za tym jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna!Ucho wygląda trochu dziwnie, ale i tak świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna praca :) zazdroszczę talentu dziewczyno :D

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojajej, genialna grafika! Schrupałbym go jak Reksio szynkę xDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. *O* jakiesz to pjenkę *O* ucz mnie mój mistrzu ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała grafika.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu on jest taki przystojny xd

    OdpowiedzUsuń
  13. No śliczna! No bombowa ta grafika ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!