Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach


Witajcie! Mam dla Was kolejny post z grafiką. Wcześniej głównie
rysowałam za pomocą myszy. Teraz mam już możliwość używania
własnego tabletu graficznego. Z tej okazji mam dla Was dwie moje 
prace, które nie miały jeszcze premiery. Obie są jednymi z moich 
pierwszych rysowanych za pomocą tego urządzenia.









Obydwie postacie planuję sprzedać z formie nagłówków.
A teraz czekam na Wasze opinie w komentarzach.
Życzę Wam udanej niedzieli.



19 komentarzy:

  1. Wow . Zazdroszczę ci talentu .

    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne!
    Masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Najbardziej urzekła mnie druga grafika. Jakbym miała blog to bym kupiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie grafiki są piękne! Zazdroszczę Ci talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie grafiki są cudowne! Też chcę tak umieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Może jutro jakąś kupię. :)
    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! , grafiki są niesamowite, są przepięknie i starannie wykonane ♥

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne grafiki, a pierwsza to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite! Gratuluje ogromnego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie grafiki są świetne! Najbardziej mi się podoba pierwsza, bo uwielbiam blondynki, haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie !
    Będę licytowała mam nadzieje że tanio xD

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszej nie podobają mi się brwi, a reszta - bomba!!!
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczy i brwi grafiki nr 1 mnie przerażają :/ Ale ogólnie świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne *.* Czy na drugiej jest Katy Perry ? :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe *u*, chciałabym tak umieć :***.
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  16. *O* Jakie śliczne! Zwłaszcza ta pierwsza (No, może z wyjątkiem jej brwi XD)! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!