Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu


Na fotografii : Heneda / Poland
Kurtka- Mr. | Kurtka II- Bonjour Bizou | Kamizelka- Archive | Kamizelka II- Archive | Koszula- Special Offer | Koszula II- Pretty n' Love | Koszula III- Hot Buys Weekly | Koszula IV- Killah | Szorty- Bonjour Bizou | Szorty II- Archive | Torba- Antidote | Czapka- Mr. | Buty- Fallen Angel | Skarpety- Anna Sui

Witajcie kochani tak na wstępie chciałabym wam powiedzieć, że zmieniłam ogólne redagowanie notki. To znaczy będę pisała tak jak na początku, czyli łowić będę tzw. style of the week.

++

Złowiłam dla was stylizację którą, to Adam wrzucił do jednego ze swoich artykułów na blogu Caramel. Z czwórki, to właśnie ona podbiła moje serce najbardziej. Osobiście kocham jeans, dlatego aż tak się zachwycam. Można w niej ujrzeć pomysłowo dobrane dodatki, a kolorystyka idealnie trzyma się siebie. Cóż więcej mogę rzec mam nadzieję, że chociaż troszkę wam się spodobał post i liczę też na to, że nie spłynie po mnie gorąca fala krytyki.

Karolina | Alesha49


9 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba, stylizacja jest strasznie przesadzona, po prostu za dużo jeansu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest całkiem ciekawa, ja nigdy nie tworzę aż tak złożonych. Zastanawia mnie, czy w trzech kurtkach nie jest jej trochę za gorąco;)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest dość ciekawa, ale zgadzam się z Piotrkiem że jest przesadzona. Za dużo tych kurtek a ogółem tego całego jeansu.


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno ciekawa stylizacja. Jednak niby ładna, ale coś mi w niej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja kompletnie nie w moim stylu, ale jest ładna. Artykuł fajnie napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem niezła stylizacja, ale nienawidzę kiedy ktoś założy na siebie nie wiadomo ile ubrań. Czasami daje to dobry, a nawet bardzo dobry efekt. Niestety przeważnie jest to efekt "choinki". Ta stylizacja w pewnym stopniu taka jest. Osobiście zrezygnowałbym z któregoś jeansowego elementu ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm, stylizacja byłaby o 50 % lepsza bez tej kurtki, drobna doll wydaję się jakby ważyła pół tony
    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja wydaje wrażenie ciężkiej przez nadmiar jeansu. Zrezygnowała bym z niektórych ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka - okkk.
    Drugi - coś mi tu nie pasuje.
    Trzeci - o Boże ile dzinsu! OO

    iga777

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!