Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu - Magdusia500


Na fotografii : Magdusia500 / Poland
Stylizacja 1 || Kurtka - Bonjour Bizou | Spódniczka - Basics | Buty - Perfect Day | Torebka - Young Hollywood | Kolczyki - Bonjour Bizou ||
Stylizacja 2 || Top - Mr. | Spodnie - Stylein | Materiał przewiązany na biodrach (?) - Rio | Buty - DKNY | Torba - Stylein | Czapka - Nelly.com | Naszyjnik - Royalty | Bransoletki - Rio ||
Stylizacja 3 || Bluza - Archive + Fallen Angel + Limited Edition | Sukienka jako spódnica - Rio | Buty - Gucci Holiday Tribute + DvF | Torba - Bonjour Bizou | Kapelusz - Pretty n'Love + Rio + Special Offer + Nelly.com ||
Stylizacja 4 || Top - StarDesign + Amyclaire + Fallen Angel + Fallen Angel | Spodnie - Special Offer | Kamizelka - Archive | Kurtka - Fallen Angel + Archive + Versus Versace Tribute | Buty - Bonjour Bizou | Torba - Stylein | Czapka - Rio | Pasek - Mark Fast Tribute | Okulary - Royalty + Bonjour Bizou ||

W dzisiejszym odcinku pragnęłabym wam przedstawić dziewczynę o, nicku Magdusia500. Z pewnością kilka osób ją kojarzy tj. z różnych konkursów i blogów. Stwierdziłam, że wartą ją wam pokazać dlatego, że mi jej stylizacje totalnie zapadły w pamięć. Są różnorodne raz pełne przepychu a innym razem minimalistyczne z pełnym smakiem. Moim zdaniem dziewczyna ma wyczucie stylu, a tworzenie zestawów wychodzi jej naprawdę dobrze.

A wy, co sądzicie o Magdzie i jej stylizacjach ?

Alesha49


15 komentarzy:

  1. jak dla mnie 2 stylizacja najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za takie wyróżnienie, ale nie wiem czy jest ono zasłużone :) I jak tak mam być szczera to wybrałaś moje słabsze stylizacje akurat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje ok, ale widziałam lepsze w wykonaniu Magdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajne, najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza mi się podoba, reszta średnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te stylizacje, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje Magdusi sa super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są śliczne! Każda ma coś w sobie co przyciąga wzrok! Magdusia500 ma ogromny talent! !

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja jest świetna, ale szczerze mówiąc jest wiele lepszych stylizacji Magdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, najbardziej podoba mi się druga
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje przez nią wykonane, są świetne i bardzo oryginalne :) Z powyższych najbardziej podoba mi się druga :D Jest cudowna ^^
    Renesmeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  12. Magdusia ma wieeeelki talent. Podziwiam jej stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kojarzę użytkownika, ale stylizacje naprawdę ładne :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!